Politica de Retur

Este bine de ştiut că la noi aveţi aceleaşi garanţii ca într-un magazin fizic. Este în interesul nostru să abordăm toate reclamaţiile cât mai repede posibil, astfel încat sa nu vă faceţi griji că veţi aştepta o procesare mai mult decat este necesar (3-4 saptamani, termenul legal fiind de 30 de zile lucratoare).

Solicitare retur.

In cazul in care ati achizitionat produse de la noi si doriti sa depuneti o plangere, va rugam sa luati legatura cu departamentul suport clienti,
prin e-mail ebags.ro@gmail.com, pe whatsapp sau telefon 0763239737.

Daca doriti sa efectuati un retur, costul transportului este 20 de lei. Bani care pot fi retrasi ulterior din suma deja achitata. Acest cost reprezinta costul de transport pentru plata serviciului de curierat, Fancourier sau DPD. In urma discutiei telefonice, pe mail, sau whatsapp se stabileste de comun acord daca clientul achita inainte transportul sau prefera retinerea din suma deja achitata.

Produsul trebuie returnat in aceeasi cutie in care a fost expediat, in caz contrar va fi achitat de client un cost de 5 lei pentru cutie. Suma care va fi retrasa din suma deja achitata. Acest cost va aparea trecut in factura stornata aferenta.

Daca suma din comanda a depasit 400 de lei, transportul este automat gratuit. Dar daca se doreste efectuarea returului, atunci clientul care a beneficiat in prima faza de transport gratuit va achita si costul transportului tur, pe langa costul de retur al coletului. Pretul transportului variaza in fuctie de volumul si greutatea coletului, costul de transport achitat de client va aparea mereu in factura sau factura storno. 

In cazul in care solicitati un retur al platii, termenul de retur este de 14 zile lucratoare din data solicitarii returului. 

Procedura retur

Atasati produsului o scrisoare de intentie in care se specifica motivul returnarii. Anexati o copie a facturii si informatii prin care putem identifica achizitia dumneavoastra. Sigilati si securizati produsul/produsele intr-o cutie de carton astfel incat sa nu se deterioreze pe parcursul traseului.
Mai mult, va rugam sa indicati modul in care vom proceda in cazul in care returul dumneavoastra este acceptat, si anume in cazul in care bunurile necesita un schimb (acelasi produs) sau se restituie suma. In cazul unei cereri de restituire a banilor,  indicati contul IBAN in RON (24 de caractere) in care doriti sa efectuam restituirea sumei.
Nu uitati sa ne furnizati detalii complete de contact, numarul comenzii, adresa de e-mail si numarul de telefon, pentru a procesa solicitarea corect si rapid.
Produsele nu se pot restitui direct agentilor de livrare, in cazul unei reclamatii .

Contactati Departamentul de Reclamatii prin Telefon: 0763 239 737  (numar cu tarif normal) sau mail pe ebags.ro@gmail.com

Starea produselor

Va rugam sa luati in considerare ca produsele desfacute si utilizate care nu reprezinta un defect calitativ si nu sunt expirate, nu pot fi returnate . Va multumim pentru intelegere.

PRODUSE DIGITALE

In cazul achizitionarii de produse digitale, returul sumei achitate este posibil exclusiv pana la data inceperii programului, webinarului live sau cursului sustinut sau a primirii primului material video de vizionat sau informational. 

LIVRARE INTERNATIONALA

In cazul returului comenzilor internationale din motive de independente de FERDI STAND UP SRL si care nu tin de starea produselor sau termenul lor de valabilitate, costul returului va fi suportat de catre clientul care isi doreste sa faca returnarea.